Activitats 25 de novembre a l’Institut de Torrelles de Llobregat

Al llarg de tota la setmana passada, al nostre institut, vam estar treballant el 25N “Dia internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones”

Pensem que és necessari, avui i cada dia, treballar intensament i prendre consciència sobre la importància de la prevenció i l’abordatge de les violències masclistes.

El dia 25 de novembre es van dur a terme activitats a l’Institut amb els alumnes de 1r, 2n i 3r en la franja de 12:50 a 14:40 hores.

De 12:50 – 13:45:

Els alumnes de Primer Cicle van interpretar la cançó Rozalen «La Puerta Violeta». (ela alumnes de 1r van interpretar la cançó fent bodypercussion i els de 2n van cantar)

Els alumnes de 3r van visionar el programa del Sense Ficció “Mai més víctima” (56min).

El documental, dirigit per Ariadna Oltra i Mireia Pigrau, vol fer entendre el procés que viuen les dones que pateixen una situació de violència dins de la parella, i per què els costa tant sortir-ne. Com es poden aguantar divuit anys de maltractaments sense que ningú de fora se n’adoni?

De 13:45 – 14:40: Tots Ens vam sumar al projecte “Sabates Vermelles” que un any més,  amb motiu del 25N, ha dut a terme pel municipi l’Associació de Dones Pla de les Bruixes de Torrelles.

Podeu clicar la imatge per veure fotos i vídeos de les activitats