8 de març – No celebrem, REIVINDIQUEM!!!

A l’Institut de Torrelles creiem en la igualtat i reivindiquem aquesta avui i qualsevol dia del l’any.

Aquesta setmana, amb motiu del 8 de març  Dia Internacional de les Dones, a l’Institut de Torrelles hem organitzat diferents activitats amb l’objectiu d’educar als nostres alumnes des d’una perspectiva que entenc la necessitat de viure en una societat sense desigualtats entre homes i dones.

Activitats previstes que s’han realitzat o es faran al llarg d’aquesta setmana:

3r ESO – 7 de març

Tallers per treballar les relacions sexoafectives i amables des d’una perspectiva feminista   .A càrrec de Coeducació – Ajunrtament de Torrelles.

1rESO – 8 de març

Xerrada intergeneracional per compartir les vivències de les dones d’ara i d’abans. A càrrec del Casal de Joves “El Club” i Espai de la Gent Gran.

Hem tingut el gran plaer de poder acollir al nostre centre a unes grans dones del municipi de Torrelles. Les i els alumnes de 1r d’ESO les han escoltat amb gran interés. Ens han explicat com era la seva vida als 12 anys, les seves vivències, les seves inquietuds i les seves por…….hem pogut viure la transmissió de la història de primera mà. Què més podem demanar?

2nESO – 8 de març

Taller per trencar els mites de l’Amor Romàntic. A càrrec del Casal de Joves “El Club”.

4t d’ESO –  10 de març

Taller per treballar la sexualitat des d’una perspectiva feminista. A càrrec de l’Institut d’Estudis de la Sexualitat i la parella.

A banda de tot això, al llarg d’aquesta setmana es fan treballs transversals des de les diferents matéries, treballem des d’una “Visió de Dona”, fent debats, descobrint dones rellevants en la ciència, en la política, en les arts, etc.

GRÀCIES A TOTES LES QUE L’ESTEU FENT POSSIBLE!

Si cliqueu la imatge podreu veure més fotografies  i anirem afegint més al llarg dels propers dies