Xerrada d’un jove empresari als alumnes d’Economia i Empresa de Batxillerat.

El 22 de gener del 2020, va venir a fer-nos una xerrada l’Aleix de Castellar, un jove empresari que ens va captivar a tots. Amb molta energia i empenta va començar explicant la seva vida i com va arribar a fundar l’empresa MyPoppins.
Van assistir-hi la meitat d’alumnes d’Economia de l’Empresa 1 (de primer de batxillerat) i la meitat dels d’Economia de l’Empresa 2 (de segon de batxillerat).
Ens va agradar molt tot el que va dir i vam aprendre moltes coses. A més a més ens va fer riure en molts moments. A part, va ser molt optimista amb els alumnes, que els va dir que ells eren la primera generació de digitals natius. No els va dir que es menjarien el món, però gairebé!