Taller sobre les espècies exòtiques invasores a Catalunya, a 4t ESO.

Els alumnes de 4t ESO  de la optativa de Biologia, van realitzar a l’Institut un taller sobre espècies invasores. Es va presentar el taller “INVACAT. Les espècies exòtiques invasores en els ecosistemes naturals de Catalunya: sensibilització ambiental i campanyes d’eradicació”. La professora Andrea, va presentar les diverses espècies invasores que tenim a Catalunya i fins i tot els alumnes van participar en un mini debat sobre que fer amb l’espècies invasora més gran dels nostres rius i llacs : el silur.

Aquest taller  s’emmarca dins del Projecte  que BIOSFERA du a terme amb el suport del Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya.