Les fraccions i l’àlgebra a la cuina

Durant el mes de febrer, alumnat de segon i tercer van treballar diversos continguts matemàtics mitjançant el taller de cuina.
Mitjançant l’elaboració d’una pizza, els cuiners i cuineres de tercer van treballar continguts d’àlgebra.
I, a més, cuinant tots junts, vam posar en pràctica estratègies de treball en equip.
L’alumnat de segon, a més de la pizza, va fer croissants farcits de xocolata, posant en pràctica coneixements de les fraccions.
Aquesta activitat també ens va permetre repassar els nombres decimals i la proporcionalitat, calculant el preu real de la recepta que vam cuinar i el preu de cada porció.
Buon appetito e piatto pulito!