Impulsem Oficis Gastronòmics

Un trimestre ple de sabor a l’Institut Sants!

Durant el tercer trimestre, un grup d’alumnes de l’Institut Sants ha tingut l’oportunitat de participar en el Programa Enginy, realitzant un taller d’Oficis gastronòmics a Impulsem. En aquesta experiència única, els nostres joves han tingut la possibilitat d’endinsar-se en el fascinant món de la restauració, descobrint les seves característiques específiques aplicades al sector de les col·lectivitats, el càtering i la gestió d’esdeveniments.

A l’Institut Sants, ens enorgulleix oferir als nostres alumnes oportunitats educatives innovadores que els permetin desenvolupar els seus talents i habilitats de manera integral. El Programa Enginy és un d’aquests projectes excepcionals que ofereix als nostres estudiants una valuosa experiència en el camp de la gastronomia, potenciant la seva creativitat, treball en equip i capacitats emprenedores.

Durant el taller d’Oficis gastronòmics, els nostres alumnes han tingut la possibilitat d’immersió en un ambient dinàmic i estimulant, on han après de la mà de reconeguts professionals del sector. Han adquirit coneixements tècnics i pràctics sobre l’art de la cuina, desenvolupant habilitats culinàries fonamentals com la preparació de plats, la gestió de recursos i la creació de menús equilibrats i deliciosos.

A més, els nostres estudiants han experimentat de prop el funcionament dels serveis de restauració en diferents contextos, com ara les col·lectivitats i l’organització d’esdeveniments. Han entès la importància de la planificació, l’atenció als detalls i la satisfacció del client, aspectes crucials per a l’èxit en l’àmbit culinari.

A l’Institut Sants, ens enorgulleix el compromís dels nostres alumnes i la dedicació que han demostrat en el Programa Enginy. El seu entusiasme i passió per l’art culinari han estat inspiradors, i estem segurs que aquests coneixements adquirits els donaran una nova visió  del camp de la gastronomia.

Volem felicitar a tots els estudiants que han participat en aquest emocionant programa, així com agrair als professionals d’Impulsem la seva valuosa col·laboració. La nostra escola continuarà oferint oportunitats d’aprenentatge enriquidores per als nostres alumnes, amb l’objectiu de fomentar el seu desenvolupament personal i professional.

Bon profit !!!

Institut Sants