L’alumnat de 3r d’ESO rep la visita de Marc Gallardo i Lara Lucas

Divendres 25 de gener l’alumnat de 3r d’ESO de l’INS Emperador Carles va rebre la visita de Marc Gallardo i Lara Lucas, tècnics de la Federació Catalana de Bàdminton, els quals van impartir una sessió sobre el Bàdminton i el Barcelona Spain Masters. Aquesta jornada de promoció s’emmarca dins el Barcelona World Tour de Bàdminton, activitat del Programa d’Activitats Escolars ofert pel Consell d’Innovació Pedagògica amb l’objectiu de conèixer i practicar una modalitat esportiva relacionada amb un gran esdeveniment a la ciutat.

“La sessió va ser molt divertida i vam practicar coses curioses, com ara les preses de la raqueta i els diferents tipus de tocs” Jordà Brell, alumne del grup 3r N.

“Vaig aprendre moltes coses i tinc ganes de participar en el Barcelona World Tour de Bàdminton que se celebrarà al maig” Zain Muhammad, alumne del grup 3r O.

“Em va agradar la sessió perquè vaig aprendre a jugar millor al bàdminton. Va ser molt interessant i els tècnics van explicar-ho tot molt bé” Madalina Ostahii, alumna del grup 3r P.

“Els tècnics van ser molt amables. Ens van ajudar a portar les nostres capacitats al màxim i ens van fer veure que nosaltres també podem fer coses que habitualment fan els professionals”  Hamna Kafayat, alumna del grup 3r Q.