L’alumnat de 3r d’ESO participa en el Barcelona World Tour de Bàdminton

Dimarts 28 i dimecres 29 de maig l’alumnat de 3r d’ESO de l’INS Emperador Carles va participar en el Barcelona World Tour de Bàdminton, activitat del Programa d’Activitats Escolars ofert pel Consell d’Innovació Pedagògica amb l’objectiu de conèixer i practicar una modalitat esportiva relacionada amb un gran esdeveniment a la ciutat.

La trobada, celebrada al Complex Esportiu Municipal La Mar Vella, es va desenvolupar mitjançant un sistema de partits individuals però amb competició per parelles i diferents zones en funció del nivell tècnic dels participants (veure fotos i vídeos).