Cuina de cuiners (Programa Enginy)

Durant el tercer trimestre, nou alumnes de tercer d’ESO han format part del programa Enginy, realitzant els dilluns a la tarda un taller de cuina. Al llarg de 10 sessions els alumnes han treballat receptes i tècniques culinàries de cinc cuiners amb Estrella Michelín com Karlos Arguiñano, Ferran Adrià, Arzak, Carme Ruscadella i Joan Roca. Aquest taller ha afavorit, per una banda, que els alumnes treballin de manera molt competencial aspectes relacionats amb l’àmbit lingüístic, matemàtic, cinetificotecnològic i social. Per altra banda, ha permès que cada un d’ells tingui una expriència pseudoprofessionalitzadora i descobreixi moltes potencialitats que fins ara molts no sabien que tenien.
La valoració del treball realitzat pels nois i noies al llarg dels tres mesos ha estat molt positiva i cal felicitar-los per la dedicació, esforç, implicació, aprofitament, aprenentatge i professionalitat que han demostrat.
Finalment, el dimecres 19 de juny els nois i la Cristina Domingo (professora del taller) van elaborar un càtering pels seus familiars i els professors del centre, per poder compartit amb tots ells algunes de les receptes treballades en el taller.
Moltes felicitats a tots i cada un d’ells.