Fem comunitat: Escola Jaume I – Institut Emperador Carles

La Cristina, tutora de la SIEI del Jaume I, ens va convidar a realitzar un taller de cuina amb uns quants alumnes de 2n d’ESO del nostre Institut el passat divendres 14 de juny. Aquesta experiència inclusiva i col•laborativa ha estat molt gratificant per tots, alumnes i professors, i ha permès continuar establint vincles i fer comunitat amb una de les nostres escoles adscrites, el Jaume I.
Moltes gràcies als nens del Jaume I per explicar-nos tan bé les dues receptes a elaborar, a la Marta, estudiant en pràctiques, i a la Cristina per obrir-nos les portes de la seva cuina i de la seva escola.
Esperem poder fer un altre taller conjunt, ara al nostre Institut.