Pa egipci

Els alumnes de l’Optativa de 1r Egipte, Regal del Nil han descobert, elaborat, menjat i vivenciat com era el pa que menjaven els egipcis en l’antiguitat. Seguint els passos de la recepta tradicionals i amb els mateixos ingredients, els alumnes van poder cuinar panets “tradicionals egipcis”. Per cuinar el pa van fer servir d’un forn de pedra modern que té un funcionament molt semblant als forns de pedra que feien servir en aquella època. L’experiència va ser vol divertida i el pa estava boníssim. Si us animeu a fer-la, aquí us deixem també la recepta.