EdVoice

Aquest curs a l’Institut de Sant Pol simplifiquem la comunicació entre famílies, alumnes i docents.

Amb l’objectiu d’estar millor connectats i comunicats amb l’alumnat i les famílies hem activat, als nivells de 1r d’ESO i Batxillerat, el servei Edvoice d’Additio al centre.

Edvoice és una aplicació que simplifica la comunicació entre familiars, alumnes i docents de forma fàcil i privada. Permet l’enviament de missatges, faltes d’assistència, incidències, notes, fotos i documents a temps real amb la idea d’involucrar a l’alumnat i a les famílies al procés educatiu per tal de millorar-ne el seguiment individual i els seus resultats.

En el nostre institut la funció principal d’Edvoice serà la de poder passar i consultar l’assistència de l’alumnat i la comunicació amb les famílies (incidències, seguiment…). Esperem així optimitzar la comunicació de l’institut amb les famílies evitant les trucades del matí de faltes d’assistència de l’alumnat al centre i disposar d’una eina efectiva que ens permeti un millor seguiment de l’alumnat.

• Com activar-lo?

Per activar-lo cal que seguiu uns senzills passos que trobareu a continuació i que també teniu indicats en els fulls que hem donat a l’alumnat perquè entreguessin a les famílies. A cada alumne li hem donat un full on hi ha un codi d’activació, aquest servirà tant per a l’alumne com per la família. Es necessitarà tenir a mà el codi, un cop baixada l’aplicació Edvoice, per tenir activades totes les funcionalitats.

• Com unir-vos als grups corresponents del que heu de rebre informació?
    • FAMÍLIES
      • Aconsegueix l’aplicació gratuïta d’Edvoice (web, IOS o Adroid)
      • Registra’t com a Família amb el correu electrònic que desitgeu.
      • Introdueix el codi d’activació a continuació.
      • Això és tot
    • ALUMNAT
      • Descarrega o obre l’app Edvoice (web, IOS o Adroid)
      • Registra’t com a Alumne amb el teu correu electrònic del centre.
      • Introdueix el teu codi d’activació per unir-te a la nostra classe.

Atenció! Cada família haurà d’introduir un codi d’activació (per fill@) per tindre totes les funcionalitats activades. És molt intuïtiu.

Us deixem un parell de vídeos per tal que us sigui encara més fàcil poder seguir els passos d’instal·lació

Vídeo – Primeros pasos en Edvoice para familias

Des de l’institut de Sant Pol us animem a instal·lar-vos Edvoice així com seguir consultant habitualment la pàgina web del centre que seguirà sent el canal principal de referència per informacions a nivell de centre.

També ens podeu seguir al nostre canal de Telegram, Twitter i Instagram.

Pantalles per instal·lar + activar grup classe/fill@ a l’Edvoice

Exemple de Full amb codis d’activació