L’Univers Primordial amb Quim Iguaz

En Quim Iguaz, investigador postdoctoral a la Universitat de Massachusetts, va venir divendres passat a fer una xerrada a l’alumnat de 2n BAT científic-tecnològic.

Ens va parlar de la seva trajectòria i experiència en el món acadèmic: grau, màster i doctorat; i de les diferents opcions i sortides al llarg del recorregut.

També ens va introduir els primers moments de vida de l’Univers, amb un joc de cartes; i com els físics poden estudiar i entendre processos de fa milions d’anys.

Finalment, va fer cinc cèntims del seu dia a dia en recerca sobre els forats negres primordials, que s’haurien format poc després del Big Bang. Molt interessant!

Moltes gràcies per la xerrada i per compartir l’experiència!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>