Itàlia ens visita

El passat dijous dia 14 d’abril vam rebre la visita dels companys italians del projecte e-Twinning que estem compartint des d’inici de curs. Aquests provenen de l’escola Plesso Secondaria di I Grado “Martinotti” de Villanova Monferrato.

Per començar vam realitzar una activitat de benvinguda al centre en la qual els alumnes es van començar a conèixer. Seguidament vam compartir diferents presentacions dels respectius centres i els seus entorns a la Sala Ainaud de Lasarte de Sant Pol de Mar. Alumnes d’ambdós centres van fer les explicacions al públic en castellà i anglès. Per acabar, alumnes i professors vam passejar  compartint experiències i practicant l’idioma vehicular del projecte que ens uneix fins arribar a l’ermita de Sant Pau. Allà, ens van fer una explicació de la història de l’ermina per ens va fer entendre el perquè ha esdevingut emblema del nostre poble.

Ha estat una molt bona oportunitat pels nostres alumnes el fet de realitzar aquest intercanvi lingüístic i cultural.