Un curs més recorrem el món i les seves cultures

Un altre any, els nostres alumnes de 2n d’ESO van treballar en el projecte del primer trimestre: Un Pop-up històric: un món, diverses històries. Els alumnes van fer un recorregut per les diferents civilitzacions de l’edat mitjana per tal de conèixer els orígens de la humanitat i valorar la diversitat humana a més de desenvolupar la nostra tolerància cap a altres cultures i un pensament crític i respectuós.  Durant el camí, van crear un llibre amb la tècnica pop-up mitjançant imatges de la política, la religió, l’economia, la llengua, la ciència, l’agricultura i la tecnologia de cada civilització. Finalment, van fer una exposició conjunta i van explicar el seu Pop-up a la resta de grups.

Compartim amb vosaltres algunes de les creacions dels nostres alumnes i com van gaudir d’aquest dia on la diversitat i la inclusió anaven plegats.

Totes les fotos i vídeos del projecte