Tertúlia literària amb Care Santos: la creació literària i la tasca dels escriptors

El divendres 3 de febrer ens ha visitat l’escriptora de novel·la juvenil i autora del best-seller “Mentida” i, de la saga de llibres que se’n deriva, Care Santos. La reconeguda escriptora ha compartit amb l’alumnat de 3r d’ESO una xerrada i tertúlia sobre creació literària, promoguda pel Departament de Llengua catalana i literatura.

Durant la distesa conferència els i les alumnes han gaudit d’allò més en poder conèixer quina tasca s’amaga darrere de cada llibre que els cau a les mans i com l’ofici d’escriure és complex, però alhora molt engrescador.

L’escriptora ha tingut la deferència de presentar-nos en primícia la seva propera novel·laEls Medina” i en acabar l’acte ha dedicat personalment exemplars de les seves publicacions als nois i noies que li ho han sol·licitat.