SFW: Ambaixadors de “Texans pel clima”

Entre les activitats de la III Slow Fashion Week, enguany ens convertim en ambaixadors d’un projecte pilot que s’està duent a terme al districte de Sant Martí, Texans pel clima, i el fem visible a Gràcia.

Amb la col·laboració de Back to Eco – Infinitdenim i Solidança, l’alumnat de 3r ha preparat amb molta il·lusió la campanya de difusió del projecte, que consistirà en el repte col·lectiu de recollir 150 texans en dues setmanes. Sabeu que amb 150 texans que allarguin la seva vida útil, podem estalviar fins a 1.200.000 litres d’aigua i deixar d’emetre 1950 kg de CO2?

Animeu-vos a col·laborar!

Els punts de recollida de moment són:
– Institut Montserrat Roig
– Escola Pau Casals Gràcia
– Espai Jove la Fontana
– Centre La Violeta de Gràcia

Aquesta setmana s’adheriran nous centres.

GRÀCIES!!!