Menjar canvia el món

L’alumnat de tercer d’ESO s’ha desplaçat fins a l’Alberg Centre Esplai, al Prat del Llobregat, per visitar l’exposició “Menja, actua, impacta“, una gran exposició temporal sobre l’alimentació saludable i sostenible, amb tallers i activitats educatives.

Dins del recinte, s’han dividit en tres grups i han fet una visita guiada per l’exposició en què han descobert els efectes de la nostra manera de menjar i les extraordinàries oportunitats de millora que tenim si canviem l’actual sistema alimentari.

Després, han participat en un taller dinamitzat en forma d’escape-room que ha posat a prova les habilitats i el treball cooperatiu dels nostres alumnes. Els grups que han acabat abans en mitja horeta se n’han sortit. Bravo!

Ah, per acabar, els alumnes que han volgut han passat per l’hort que hi ha al costat i han descobert algunes verdures i plantes que desconeixien.

Fotos de les activitats