L’alumnat d’Història de l’Art de 2n de batxillerat visita el MNAC

L’alumnat d’Història de l’Art de 2n de Batxillerat hem passat el matí d’aquest dimecres al Museu Nacional d’Art de Catalunya, on hem seguit una visita guiada per les obres que surten al temari de la Selectivitat. A més a més, després de la visita guiada, molt entenedora, gràcies a una guia que ens ha agradat molt, hem pogut visitar tot el museu lliurement, tant la col·lecció permanent com les exposicions temporals.

En sortir, hem visitat el Pavelló Alemany, que també tenim al temari. Després de passar-nos el curs analitzant obres (només en tenim 91a al temari…), és una experiència diferent poder “analitzar” l’obra en directe, sense necessitar veure-la a través d’una pantalla. Hem passat una mica de calor, però ho hem gaudit. Us animem a tots i a totes a no deixar de visitar tantes mostres d’art, de totes les èpoques, que tenim a la nostra ciutat!

Fotos de la visita