2ESO: Volem alt per entendre els avions!

Durant aquesta setmana, el nostre alumnat de 2n d’ESO ha volat molt alt per tal de descobrir i conèixer la història de l’aviació i entendre per què i com volen els avions.

Durant el camí, l’alumnat ha dut a terme pràctiques de vol amb la construcció de dos models de llançadora d’avions i quatre models d’avions de paper. A més a més, han pogut gaudir d’una xerrada formativa amb un pilot professional, el Yuri Masó Uzcudun de l’escola CESDA, i descobrir de primera mà els misteris de l’aviació. El Yuri ha donat resposta a les inquietuds i curiositats del nostre alumnat i ha explicat la física dels avions d’una manera dinàmica i entretinguda, amb exemples i comparacions del nostre dia a dia.

D’aquesta forma, el nostre alumnat ha pogut entendre pas a pas com i per què volen els avions. Com a pilot professional, el Yuri també ha fet una menció especial a totes aquelles dones que volen ser pilots i ha animat les noies a trencar estereotips en aquest àmbit professional. Sense dubtes, repetirem!

Fotos de la xerrada