2ESO al Museu Etnològic i de Cultures del Món

Aquest dimarts 29, en el marc del projecte “Un pop-up històric”, l’alumnat de 2n d’ESO ha fet una visita guiada al Museu Etnològic i de les Cultures del Món del carrer Montcada. Han descobert característiques i curiositats de diferents cultures d’arreu del món, especialment d’aquelles que són més llunyanes i que sovint queden fora del currículum escolar.

Juntament amb la recerca de llibres i pàgines d’internet, la visita els servirà per preparar els seus llibres pop-up sobre civilitzacions antigues i medievals que han escollit, investigant sobre aspectes polítics, econòmics, socials, culturals, artístics, etc. A més, han après els diferents mecanismes i tècniques plàstiques per elaborar-lo, faran descripcions en anglès i aprendran a fer servir codis QR, sense oblidar els reptes que planteja el treball en grup.

A veure com resulten els pop-ups…

Fotos de la sortida