Sant Jordi 2016

PortadaSJ16

Ja tenim el sant Jordi de 2016 passat. Aquest any hem volgut que la festa anés més enllà d’un acte literari i que no es quedés amb una simple festa del llibre. Sant Jordi, per a nosaltres, és quelcom més màgic i emocionant, no debades també celebrem el dia dels enamorats al nostre país. Estem molt satisfets de com va anar la jornada al centre i de com tota la comunitat educativa va respondre, sobretot l’alumnat, que va participar activament en totes les activitats que es van organitzar.

La festa va començar amb la lectura de poemes al vestíbul de la Biblioteca. Allà es van aplegar alumnes de 2n, 3r i 1r de Batxillerat en un ambient especialment abillat per a l’ocasió. El resultat va ser un acte senzill, vibrant i rodó gràcies a la sensibilitat de l’alumnat que hi va voler participar.

Tot seguit va començar al pati de l’institut l’intercanvi de llibres. Sobretot, van ser els més petits els grans triomfadors d’aquest activitat ja que van portar molts llibres per a intercanviar i així van poder endur-se de nous a casa. Tothom va quedar força content amb el canvi.

Finalment, es va convocar tot l’alumnat i tot el professorat al gimnàs per a presenciar l’entrega de premis literaris convocats pels departaments de llengües. L’acte va ser molt lluït gràcies a l’esforç de l’organització a càrrec del Departament de Català, de la presentadora Asun Ordoño, de l’alumnat que forma part de la comissió de festes i de les excel·lents actuacions musicals que van protagonitzar alumnes de tots els cicles i la professora Marta Carnicero. Però sobretot, i més enllà dels guanyadors, els veritables protagonistes van estar tots aquells que van voler participar en el certamen amb la seva poesia o la seva prosa, grans i petits. Aquí teniu les fotos.

Ens ha quedat un gran regust de boca d’aquesta festa que diu molt de com som. Esperem que aquest esperit perduri en l’avenir.