Estem d’enhorabona: gran èxit literari del nostre alumnat als Jocs Florals de Gràcia

El Departament de Llengua catalana i literatura de l’institut estem d’enhorabona i la volem compartir amb tota la comunitat educativa.

Les alumnes Martina Garcia de 1r i Joana Holmqvist de 2n cursos d’ESO s’han convertit en el centre d’atenció de la comunitat literària del districte després d’erigir-se guanyadores absolutes de les modalitats poesia i narrativa, respectivament, als Jocs Florals Escolars de Gràcia, la competició literària més prestigiosa del nostre territori.

La cerimònia de lliurament de guardons ha tingut lloc a la Sala d’actes de la Biblioteca Jaume Fuster, on han estat reconegudes per la seva excel·lència en l’escriptura. De fet, el jurat ha destacat la seva creativitat, habilitat tècnica i poder evocador de les seves composicions.

Amb aquest impressionant èxit, l’Institut Montserrat Roig ha consolidat el seu nom com a referència en el món literari de Gràcia i ha demostrat la seva excel·lència en l’educació literària. Aquest triomf no només enalteix l’alumnat i professoral de l’institut, sinó que també inspira altres joves aspirants a escriptors a perseguir els seus somnis literaris amb determinació i dedicació.

Ara només ens resta esperar que les nostres escriptores novelles siguin llorejades als Jocs Florals de Barcelona. Creuem els dits i que hi hagi sort.

Si voleu gaudir d’aquestes magnífiques composicions, només cal que rellegiu de nou la revista literària de Sant Jordi 2023.

Fotos de l’acte