Entrevista a dos científics: Raül Cervera i Marina Riba

baner-setmana-ciencia-secretari-2016

Feta per: Carles Martín

foto-experiment-extreta-del-webQuè t’ha semblat ensenyar els teus coneixements als alumnes de 2n d’ ESO?

Ha estat una experiència molt gratificant, tot ha anat molt bé,, no ens ha faltat ni sobrat temps i ho repetiria encantada.

Vas tenir algun problema amb algun alumne?

No vàrem tenir cap problema, però eren una mica tímids i alguns poc participatius.

Creus que els alumnes de 2n van aprendre el concepte de la densitat (el que havies d’ ensenyar-los)?

Espero que sí, potser no ho van entendre del tot però com a mínim ara tenen una molt millor idea del que és.

L’ experiment va sortir com s’esperava? Va haver-hi algun problema?

L’ experiment va sortir molt bé, però varem tenir un petit problema amb una pilota de tennis taula que havia de pujar a la superfície i es va quedar al fons del recipient.