El dia de Carnestoltes!, malgrat tot

Avui hem celebrat la festa de Carnestoltes tot l’alumnat de l’etapa d’ESO i el seu professorat. Ha estat el matí que tancava una setmana en què, dia a dia, l’esperit carnavalesc s’havia anat fent present: el dilluns tots aquells qui hi volien participar anaven vestits d’un sol color; el dimarts els pijames van fer acte de presència al centre; el dimecres els barrets, les perruques i els tints als cabells posaven la nota de color i el dijous bona part de l’alumnat assistia amb vestit de gala. Finalment, aquest divendres, la multitud de disfresses, comparses i cançons han estat els protagonistes.

Més fotos del dia