Celebrant la diversió i la creativitat: La festa de Carnestoltes!

La celebració anual de la festa de Carnestoltes és una gran oportunitat per als estudiants, els professors i el personal del centre de desconnectar, deixar anar la creativitat i gaudir d’una jornada plena de color, música i diversió.

En el transcurs del matí, els passadissos s’han anat omplint d’alegria i entusiasme mentre els alumnes arribaven disfressats o s’anaven disfressant amb una àmplia varietat de temes, des de personatges dels videojocs, de llegenda o tradicionals, fins a superherois i gàngsters.

Els professors i el personal del centre també han participat activament en la celebració, mostrant les seves pròpies disfresses i compartint moments de diversió amb els alumnes. Aquesta interacció fora de l’aula contribueix a reforçar els llaços entre alumnes i professors, creant un ambient encoratjador i inclusiu.

La festa de Carnestoltes ha suposat un matí inoblidable ple de diversió, creativitat i ha estat un bon recordatori de la importància de prendre temps per celebrar i gaudir de la vida, així com de l’alegria que es pot trobar en la unió i la diversitat. Estem emocionats per veure què ens oferirà el pròxim Carnestoltes i les futures celebracions al centre.

Fotos i vídeos de la festa