Tocats de literatura: nous llenguatges per acostar-nos als estudis literaris

El departament de Llengua catalana i literatura ha propiciat la participació de l’alumnat de 1r de Batxillerat que cursa la matèria Literatura universal a les JornadesTocats de Literatura’ que organitza el Departament de Filologia catalana de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Per aquest motiu ens hem desplaçat a aquest campus universitari per augmentar l’interès per la literatura del nostre alumnat a partir d’un seguit de conferències específiques i els següents tallers didàctics: ‘El guió televisiu, una nova narrativa’ i ‘La literatura als cartells publicitaris’.

Engresquem les nostres estupendes alumnes lletraferides.