L’institut Montserrat Roig viu la seva primera Odissea

Avui dilluns 3 de febrer i fins el 6 els alumnes de llatí i grec de l’institut naveguen en la seva primera Odissea, organitzada a catalunya per l’APLEC.

El Concurs Odissea és un concurs en línia sobre cultura clàssica adreçat a estudiants de secundària. Els dies 3, 4, 5 i 6 de febrer caldrà accedir a la pàgina web del concurs (www.odiseaconcurso.org), i respondre les preguntes que s’hi formularan, que seran tres, una per dia, més una d’especial, el dia 6. Es publicaran a les 9:30 del matí i es podran respondre fins a les 9:30 del dia següent. Així, el termini per a respondre-les és de 24h.

Enguany per primer cop del nostre centre hi participen 34 alumnes de 4t i 1r Btx, que cursen les matèries de llatí i grec.
El tema és L’esport a Grècia i Roma.

Moltíssima sort en aquesta primera navegació!