Fira Educativa 2024

Dijous 29 de febrer han visitat el nostre centre els alumnes de 6è de primària de les escoles de Sant Climent i Can Palmer. Els estudiants de 1r d’ESO els van fer un recorregut pel centre, mostrant-los les aules especials com el gimnàs, laboratori, aula de tecnologia, música, visual i plàstica, la biblioteca i les aules, explicant-los les activitats que ells hi realitzen.

Després de compartir una estona de pati i esmorzar han participat a les activitats de la Fira Educativa. Els estudiants de primer d’ESO amb els seus professors de ciències i matemàtiques han preparat tallers i activitats divertides per realitzar-les amb els alumnes de primària. Els han proposar diversos jocs matemàtics i experiments divertits relacionats amb la densitat, la pressió, propietats de la matèria…

Aquesta activitat serveix perquè els alumnes de 6è comencin a conèixer el centre de secundària, d’una manera distesa i divertida. Han compartit el matí, coneixent-se millor, gaudint de la ciències i les matemàtiques. Estem molt agraïts a totes les persones que heu preparat i heu participat a la nostra Fira.

Podeu veure’n unes fotos aquí: https://photos.app.goo.gl/goGc9Ua1fYop1zwBA