Qui som?

Voldríem donar la benvinguda a les noves famílies i alumnes que han començat el curs al nostre institut, així com saludar cordialment a les famílies que un any més estan aquí. Una salutació també als docents i personal no docent que participen en l’educació dels nostres fills.

Aquest curs l’AMPA ha renovat els seus membres i comença aquesta tasca amb il·lusió i entusiasme. La intenció d’aquest escrit és fer arribar informació de l’AMPA a les famílies.

Qui som?

En primer lloc, volem agrair un cop més a les famílies la seva col·laboració, tant pel que respecta a la seva voluntat de formar part de la nostra Associació, com per l’ajut que molts de vosaltres ens feu en moments puntuals (festes, …).

Tots som conscients de la importància de comptar amb una AMPA al centre on els nostres fills estudien. Aquesta importància es veu incrementada quan comencen l’Institut, tant per les novetats educatives amb què s’enfronten com pels “petits problemes” associats amb aquesta edat que es poden trobar. Volem recordar-vos que, més enllà d’organitzar actes, l’AMPA també està per atendre les necessitats de les famílies i servir d’interlocutor amb l’equip directiu amb la seva presència al Consell Escolar.

Dit això, només ens queda recordar-vos que la feina a fer és molta i animar les famílies a participar d’una manera activa i/o econòmica per tal d’assolir els objectius que ens proposem.

Per què ho fem?

• Perquè una AMPA activa i organitzada millora la qualitat del seu centre educatiu.
  • Perquè és una oportunitat per a participar en l’educació dels nostres fills.
  • Perquè volem continuar creixent, treballant, apostant per activitats i accions que repercuteixin en positiu en els estudiants.

Què fem?
Promovem la participació de les famílies i col·laborem amb les activitats que es porten a terme en l’institut sent un punt de comunicació entre les famílies i la Direcció del centre.

Col·laborem amb la direcció del centre en activitats culturals i premis per als estudiants.

• HALLOWEEN (premi a la millor classe per nivell)
    • PREMI AL NOU LOGO DE L’AMPA
    • RECOLLIDA SOLIDÀRIA DE NADAL
    • L’ASSASSÍ DE LA PASTANAGA
    • DIA DE LA DONA+
    • PREMIS LITERARIS SANT JORDI
    • GRADUACIONS

• Organitzem i financem la graduació dels alumnes de 4t d’ESO i 2n de Batxillerat.
  • Participem en el Consell Escolar.
  • Gestionem l’autocar no obligatori de batxillerat.
  • Elaborem Projectes per participar en les subvencions de l’Ajuntament de Viladecans
  • Subvencionem la compra de llibres de lectura com a premis de Sant Jordi.
  • Subvencionem material per a la millora del centre, per aquest curs comprarem taules amb bancs de fusta pel racó del pati de lectura.
  • Informem a les famílies de formacions i/o xerrades interessants per l’educació dels nostres fills i filles.
  • Gestionem de l’Instagram: afamestresibusquets
  • Promovem la compra dels llibres de text i llicències digitals amb l’empresa IDDINK.
  • Promovem les formacions de l’aFFaC adreçades a les famílies sòcies.

Junta directiva

Presidenta: Glòria Reina Montserrat
Secretaria: Montserrat Campoy Navarro
Tresorera: Sílvia González González
Vocals: Glòria Priego Luque, Esther Vallès Gutierrez, Montserrat Bonet Marcé, Anna Querol Claramunt, Sandra Bajaña Neira

Com hi podeu col·laborar?

Caldrà que ompliu el formulari i fer el pagament en una única quota de 20 € per família (no per estudiant), mitjançant ingrés o transferència al compte següent:

Banc Sabadell ES2100811825360001039514

També podeu fer el pagament en efectiu a l’AMPA acordant prèviament dia i hora per correu electrònic.

Aquest any com a novetat, les famílies també us podeu fer sòcies mitjançant l’empresa IDDINK. En aquest cas, també cal omplir el formulari.

Per qualsevol dubte, us podeu posar en contacte amb nosaltres:

ampa@institutmestres.com

Gràcies per la vostra col·laboració.

LA JUNTA DE L’AMPA

ampa@institutmestres.com