Fem créixer les biblioteques escolars!

Les dades ens alerten de la creixent insuficiència de competències i hàbits lectors d’alguns nens, fet que compromet les seves possibilitats d’aprenentatge al llarg de la vida i la igualtat d’oportunitats.
Per això, aquest Sant Jordi Òmnium Cultural impulsem una campanya per fomentar la lectura… Llegeix més»

Talent a les Aules

Els representants de l’Institut al Talent a les Aules d’aquest any seran el Marcel Vizcaíno i el Dumitru Rusu, de 1r Batxillerat amb el seu projecte Breath, que pot aportar una alternativa a l’optimització del temps davant de les pantalles dels joves.

El teatre antic i les seves meravelles

Els alumnes de 1r de Batxillerat de l’optativa de Creació Literària fa uns mesos que treballem el text teatral.
Durant el trimestre no només ens hem volgut dedicar a la creació d’aquest tipus d’obres, sinó que n’hem estat estudiant part del context, la història i, per… Llegeix més»

Sortida al Cosmocaixa: taller «Viu l’electricitat»

Dijous 21 de març els estudiants de 3r d’ESO van realitzar una sortida al Cosmocaixa, on van participar al taller «Viu l’electricitat», realitzant diverses activitats per conèixer diferents fenòmens relacionats amb l’electricitat com la gàbia de Faraday, com funciona un parallamps, circuits en sèrie i… Llegeix més»

Fira Educativa 2024

Dijous 29 de febrer han visitat el nostre centre els alumnes de 6è de primària de les escoles de Sant Climent i Can Palmer. Els estudiants de 1r d’ESO els van fer un recorregut pel centre, mostrant-los les aules especials com el gimnàs, laboratori, aula… Llegeix més»

Instagram de la biblioteca

Al Mestres acabem d’estrenar un nou compte d’Instagram de la biblioteca de l’institut. Ens podeu seguir a @bibliotecamestresibusquets
En aquest compte hi anirem publicant totes les qüestions relaciones amb la biblioteca: noves adquisicions, recomanacions, actes que es facin a la biblioteca, etc.

Mart XXI 2024

De l’1 al 7 de febrer, set estudiants del nostre centre han participat en el projecte Mart XXI organitzat per la UPC de Castelldefels.
En aquesta edició hi han participat conjuntament 84 estudiants de centres de Gavà, Castelldefels i Viladecans. El projecte té com a objectius… Llegeix més»