Fira Educativa 2024

Dijous 29 de febrer han visitat el nostre centre els alumnes de 6è de primària de les escoles de Sant Climent i Can Palmer. Els estudiants de 1r d’ESO els van fer un recorregut pel centre, mostrant-los les aules especials com el gimnàs, laboratori, aula… Llegeix més»

Instagram de la biblioteca

Al Mestres acabem d’estrenar un nou compte d’Instagram de la biblioteca de l’institut. Ens podeu seguir a @bibliotecamestresibusquets
En aquest compte hi anirem publicant totes les qüestions relaciones amb la biblioteca: noves adquisicions, recomanacions, actes que es facin a la biblioteca, etc.

Mart XXI 2024

De l’1 al 7 de febrer, set estudiants del nostre centre han participat en el projecte Mart XXI organitzat per la UPC de Castelldefels.
En aquesta edició hi han participat conjuntament 84 estudiants de centres de Gavà, Castelldefels i Viladecans. El projecte té com a objectius… Llegeix més»

Plant for the planet 2n ESO

Dimarts 23 gener 2024
Els estudiants  de 2n d’ESO han participat  en els tallers sobre la crisi climàtica, proposats per la Fundació Plant for the Planet.
En aquests tallers els estudiants han treballat el canvi climàtic, la distribució mundial dels recursos i la responsabilitat ambiental. Un cop… Llegeix més»

Proves per obtenir el graduat en ESO

PROVES GESO 23-24

Cada any es convoquen proves per a l’obtenció del títol de graduat en educació secundària obligatòria (GESO), per als alumnes que no l’hagin obtingut en finalitzar l’etapa. A continuació trobareu la informació necessària.

Els criteris i continguts mínims del GESO desglossats per… Llegeix més»

Escape Room

Ho varen aconseguir!!!

El dimarts 16 de gener, un grup d’estudiants del Mestres vàrem acceptar el repte de participar en un Escape Room organitzat per uns companys de l’institut Sales de Viladecans. Després d’esbrinar les pistes i aconseguir les claus, vàrem poder escapar del soterrani d’una… Llegeix més»

Sortida a la UPC Barcelona

16 gener 2024
Els estudiants de 1r de Batxillerat que cursen l’assignatura de Reptes de Física i Química han participat en un taller anomenat “L’electrificació dels vehicles: és només un canvi tecnològic?” a la UPC de Barcelona, més en concret a l’Escola d’Enginyeria Industrial.
En aquest taller… Llegeix més»

Sortida a la facultat de Química de la UB

12 gener 2024
Els estudiants de 1r i 2n de Batxillerat que cursen l’assignatura de química han participat en una jornada de pràctiques al laboratori organitzada per la Universitat de Barcelona, anomenada “Fem Química al laboratori”.
En aquesta jornada els estudiants han fet quatre pràctiques de laboratori… Llegeix més»