Llibres de text 2021-2022

Benvolgudes famílies,

En primer lloc, desitgem que tots us trobeu bé, de salut i d’ànims. Ben aviat iniciarem un nou curs on podeu comptar amb la participació i el suport de l’AMPA en cada moment.

En aquest  curs hem col·laborat en la decoració i organització dels espais utilitzats per a les graduacions de 4t i 2n Batxillerat, perquè els alumnes i famílies hagin pogut gaudir-ho i amb el lliurament d’un detall als socis. L’AMPA ha pogut col·laborar i participar amb el Centre en els següents projectes:

• HALLOWEEN
  • RECOLLIDA SOLIDÀRIA DE NADAL
  • L’ASSASSÍ DE LA PASTANAGA
  • DIA DE LA DONA
  • PREMIS LITERARIS “SANT JORDI”
  • GRADUACIONS

Us agraïm la vostra col·laboració i esperem comptar amb vosaltres en el nou curs 21/22.

La quota anual de l’AMPA de 20 € /família, es podrà fer el pagament per transferència o ingrés al conte següent:

Banc Sabadell      ES2100811825360001039514

* Preguem que empleneu el Formulari socis 2021-22 un cop fet el pagament i l’envieu a l’AMPA per correu electrònic o telèfon.

PAGAMENT EN EFECTIU: Amb CITA PRÈVIA per telèfon a l’AMPA.

Qualsevol dubte al respecte, poseu-vos en contacte amb l’AMPA.

LLIBRES CURS 2021/22

Aquest curs l’AMPA ha realitzat les gestions per facilitar i beneficiar amb descompte en la compra dels llibres, a totes les famílies de l’Institut Josep Mestres i Busquets. Així doncs, us oferim poder fer la compra EN LÍNIA dels llibres NOUS a través de l’empresa ABACUS.

La compra EN LÍNIA dels llibres dels cursos d’ESO I BATXILLERAT es faran durant els dies de l’1 al 13 de JULIOL de 2021 (ambdós inclosos) i els dies 6 i 7 de SETEMBRE de 2021, que es lliuraran als alumnes a l’inici de curs, a l’Institut.

Els cursos 3r A, 4r A i SIEI, HAURAN DE COMPRAR ELS LLIBRES AL SETEMBRE. La data de venda es comunicarà a través de la web de l’institut al començament de SETEMBRE de 2021.

Recordem que serà tot EN LÍNIA, amb les condicions indicades en el web d’ABACUS.

ADJUNTEM L’ENLLAÇ D’ABACUS PER A REALITZAR LA COMANDA DE  L’INSTITUT JOSEP MESTRES I BUSQUETS.

Desitgem que aquests canvis siguin positius per a les famílies i recordem que l’objectiu de l’AMPA és treballar sempre pel benefici de tota la comunitat educativa.

Atentament,

LA JUNTA DE L’AMPA