Let’s Clean Up Europe!

Un altre any l’alumnat del centre ha participat en una nova edició de la campanya Let’s Clean Up Europe! que es va celebrar del 10 al 12 de maig. Aquesta és una acció comuna a tot Europa per conscienciar sobre la quantitat de residus que llencem de forma incontrolada a la natura i promoure accions de sensibilització a través de la recollida d’aquests residus abocats il·legalment als boscos, platges, marges de rius, etc. … Llegeix més»

2n d’ESO visita la XVPCA i la vil•la romana de Centcelles

Els dies 9 i 10 de maig, l’alumnat de 2n d’ESO va fer una sortida a Constantí. El grup d’alumnes i el professorat acompanyant van anar caminant des del Morell a la zona on es troba la XVPCA (Xarxa de Vigilància i Previsió de la Contaminació Atmosfèrica) on els esperava un responsable de les instal·lacions que els va explicar l´estructura i el funcionament de la XVPCA.… Llegeix més»

Participem a la XXV Trobada de Corals d’Educació Secundària

Els alumnes de la coral del centre vam participar el passat dijous 9 de maig a la XXV Trobada de Corals d’Educació Secundària que es va celebrar a Cervera. Donada la magnitud de l’acte l’organització va haver de preparar dos torns de concerts. Va ser un acte molt emotiu que els alumnes van gaudir al màxim. Esperem poder tornar a repetir el curs vinent!… Llegeix més»

Un passeig per la Tàrraco Romana

Un grup d’alumnes d’ESO i batxillerat que cursen les matèries de Cultura clàssica i Llatí van fer, el passat 7 de maig, una sortida a la Tarraco Romana. En primer lloc, van visitar la maqueta que està a l’Antiga Audiència, després van anar a les muralles (van veure la Torre de l’arquebisbe, la Torre del Cabirol, la Torre Minerva, l’estàtua d’August i la de la Lloba Capitolina). … Llegeix més»

Una introducció al bàdminton

El passat 3 de maig en el marc de la UD sobre el bàdminton, vam tenir la visita de Josep F. Segarra, professor del centre i jugador de bàdminton i del seu company Farid Niedemeyer. Tots dos juguen a la màxima categoria del Circuit Català de Bàdminton. Aquesta és la competició que organitza la Federació Catalana de Bàdminton i consta de 5 categories en funció del nivell en totes les seves modalitats (Dobles, individuals o mixtos). … Llegeix més»