Inici

L’alumnat de 1r de Bat visita el Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya

L’alumnat de 1r de Batxillerat va visitar el passat dimecres el Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya (Terrassa). La sortida, organitzada com una activitat de la matèria comuna de Ciències per al Món Contemporani, va permetre aprofundir en alguns dels continguts treballats a classe sobre els grans invents que ha creat l’ésser humà al llarg de la seva existència. … Llegeix més»

Diputats i diputades de 3r d’ESO al Parlament

Els dies 28 i 29 de gener, els alumnes de 3r d’ESO van gaudir de la visita al Parlament de Catalunya, amb l’objectiu, no només de visitar la màxima institució del país, sinó també de poder convertir-nos durant un dia amb il·lustríssims diputats i diputades gràcies al taller “Sóc diputat, sóc diputada”, ofert per part dels serveis educatius de la institució.… Llegeix més»

El Morell es submergirà en la Ciència

L’alumnat de 1r de Batxillerat de l’Institut El Morell prepara Projectes de Promoció de la Ciència, amb l’objectiu que tota la ciutadania, i especialment els menors, adquireixi una “Mirada Científica”.
L’assignatura de Ciències per al Món Contemporani, de 1r de Batxillerat, té com a objectiu permetre a l’alumnat bastir els fonaments necessaris per observar el món amb una mirada científica. Durant el primer trimestre han estat treballant en profunditat el concepte
Llegeix més»

1r d’ESO visita la fàbrica Germans Boada a Santa Oliva

L’alumnat de 1r d’ESO ha fet una sortida a l’espai temàtic “Eines per a la Construcció” dels Germans Boada. Després d’una hora de viatge, alumnes i professorat van arribar a les instal·lacions de l’empresa on van ser rebuts pels monitors de les activitats. Abans d’iniciar la visita, es van dividir en dos grups. Mentre un grup feia un recorregut pel museu, veient l’evolució de les eines utilitzades en la construcció, i sentint les explicacions de la monitora que els va ajudar a completar les activitats d’un dossier de treball, l’altre grup va realitzar un taller pràctic de construcció d’un mosaic ceràmic … Llegeix més»