Retorn Convivències 2024

Aquestes són les hores previstes per l’arribada dels alumnes que són de convivències:
1ESO:  14/06/2024   16:30
2ESO: 14/06/2024    17:00
3ESO: 14/06/2024    16:30

Entrega notes Finals Famílies 2324

El proper divendres 21/6/2024 realitzarem l’entrega de notes a les famílies de l’institut. ‘ha enviat un correu amb la convocatòria a cada família assignant una hora i aula on reunir-se amb els tutors personals per a rebre les notes.
Preguem el màxim de puntualitat possible.
A continuació… Llegeix més»

Tallers Estiu 2024

L‘oferta d’aquest any és la següent:
Primer torn:
– Ioga de 9 h a 11 h – Equipament La Roma
– Fotografia creativa de 9 h a 11 h – Equipament La Roma
– MultiEsport de 9 h a 11 h – Equipament La Roma
– Escriptura Creativa de 9 h a 11 h – Equipament El Racó
Segon… Llegeix més»

Canvi d’accés a l’institut

Us informem que a partir del dimecres 22/05/2024 i degut a les obres d’ampliació l’accés a l’institut es farà per la porta de Josep M. de Segarra.

També accediran i sortiran pel nostre pati els infants de l’Escola del Bosc acompanyats per les seves famílies.

Young Business Talents

L’empresa BUSINESSCOTTI integrada per les alumnes de l’Institut Can Planas: Noa Cerezo, Berta Negret i Lídia Espinola, ha quedat finalista del concurs de gestió empresarial YOUNG BUSINESS TALENTS.
La final es celebrarà el divendres 19 d’abril a Madrid.

Us desitgem molta sort!!

Projecte Street Art

Els alumnes de l’optativa de Visual i Plàstica de 4t d’ESO han dissenyat i pintat el tercer graffiti de l’institut, dins del projecte monogràfic d’Street Art, que engloba activitats diverses de l’àmbit dels audiovisuals, el dibuix, les tècniques gràfiques i el disseny.

En aquest… Llegeix més»

Sortida modernista de Batxillerat

Els alumnes de 2on Batxillerat que cursen Història de l’art van visitar diversos edificis de Barcelona d’estil modernista. La visita va acabar a la Pedrera d’Antoni Gaudí. La combinació de formes orgàniques, innovació estructural i atenció al detall fan de La Pedrera una parada obligada… Llegeix més»