Festival de Nadal

Avui hem fet el Festival de Nadal, al que han participat un bon grapat d’alumnes i professors. La resta hem gaudit de les seves actuacions musicals. Hem vist i sentit joves talents, grups familiars, i moltes veus que ens han fet vibrar les fibres de l’anima.

Llegeix més»

Horari divendres 20 de desembre

A l’atenció de les famílies dels nostres alumnes.

Els recordem que l’horari de divendres 20 de desembre serà de 9:00 a 13:30 hores. tal com es va aprovar en el darrer Consell Escolar. Es faran activitats per grup/classe i unes actuacions musicals conjuntes.

Aprofitem per desitjar-los un Bon Nadal i un pròsper any Nou.

Claustre de professors/es.

Barberà del Vallès a 18 de desembre de 2013.

Col·lecció de fòssils

El passat 19 de novembre ens va visitar en Fermí Gil amb la seva magnífica col·lecció de fòssils. Els alumnes de Biologia i Geologia de 4t d’ESO van poder tenir a les mans magnífics exemplars de fòssils d’ammmonits, crancs i molts altres éssers vius d’un passat llunyà.

Llegeix més»

El senyor dels Mosquis

El Senyor dels Mosquis és una sèrie de dibuixos animats que pretén explicar el fenomen de la globalització i les seves conseqüències amb un llenguatge lúdic. Aquesta sèrie de dibuixos animats consta de tres capítols: “La comunitat de les Mosques “, “Els Dos Pots ” i “El retorn de la Llei”. Una fantàstica trilogia de dibuixos animats en la qual l’ONG Mans Unides explica de forma lúdica les causes i conseqüències de la globalització.