Tallers de conducció segura del Servei Català de Trànsit
El passat dimecres 3 de gener l’alumnat de 4t d’ESO va participar en una sessió formativa organitzada pel Servei Català de Trànsit que es va dur a terme al nostre centre. L’objectiu principal del conjunt d’activitats programades és promoure la conducció segura entre la gent… Llegeix més»



Comentaris recents