Aliments per llibres

L’alumnat de 4t d’ESO ha participat en un projecte de Servei Comunitari que ha consistit en l’organització d’un intercanvi de llibres per aliments que aniran destinats al Banc d’aliments del Morell.

Des del centre cada any es realitzava el Servei Comunitari, amb visites al Centre de la Gent Gran i amb la interacció dels alumnes i els usuaris. Enguany això no es podrà dur a terme, pel blindatge d’aquest centre de serveis, però l’Institut vol oferir de totes maneres aquest retorn social. Des d’aquesta setmana, cada tarda en una paradeta davant del Centre de la Gent Gran del Morell, es trobaran els alumnes intercanviant aliments per llibres. La paradeta estarà habilitada des de les 16:30 hores a 18:30 hores, sense límit de recepció d’aliments bàsics. Els llibres han estat extrets del fons del mateix institut on ja tenien aquests llibres descatalogats i els volien trobar una sortida.

Les professores Eva Compte i Raquel Palomar van explicar el projecte a Ràdio Morell. Podeu sentir el programa aquí.