Enquesta de mobilitat

Donem les gràcies a les 373 persones que han participat en l’enquesta sobre mobilitat al nostre institut. En el document adjunt presentem alguns dels seus resultats. Com escola verda que som estem contents que només vinguin en vehicle privat un 23… Llegeix més»

Participa al Pla local de Joventut!

Les Regidories de Joventut dels Ajuntaments de Vilallonga, La Pobla i El Morell us animen a participar en el Pla de Joventut amb la realització d’una enquesta anònima que ha de servir per recollir la vostra visió del municipi, el que hi manca, i el… Llegeix més»

Apadrinem una nova escola verda!

L’Institut El Morell ha apadrinat l’Institut Roseta Mauri de Reus en la seva integració al projecte d’Escola Verda. El passat 10 de desembre va tenir lloc la XVII Trobada d’escoles verdes, un acte on es va donar la benvinguda als nous centres que s’han incorporat aquest curs a la Xarxa d’Escoles Verdes.… Llegeix més»

Aliments per llibres

L’alumnat de 4t d’ESO ha participat en un projecte de Servei Comunitari que ha consistit en l’organització d’un intercanvi de llibres per aliments que aniran destinats al Banc d’aliments del Morell.… Llegeix més»

Un passeig pel Morell

Aquesta setmana el centre ha treballat els valors de la convivència i igualtat amb la presentació per part de la regidoria d’igualtat de l’ajuntament del Morell de la campanya #Som_Higualtat.… Llegeix més»

Nou grup impulsor del projecte UMA

Aquest curs el grup impulsor del projecte Un Museu a l’Aula, està format per onze alumnes de 3r d’ESO que realitzen l’optativa UMA.
Tots i totes ja han començat a treballar per a preparar l’exposició d’aquest any, per aquest motiu han visitat el museu que ens… Llegeix més»

Sortida a l’exposició de Sarramont

L’alumnat de l’optativa UMA -Un Museu a l’Aula-, de 3r d’ESO, va visitar l’exposició sobre el músic Sarramont ubicada al Centre Cultural de El Morell. El propòsit de la sortida era observar-la des d’un doble punt de vista: el de visitants i el de creadores… Llegeix més»