VISITA AL FESTIVAL MONAR’T 2022

Monar’T és un festival anual de murals i art urbà als barris de Santa Eugènia de Ter i de Can Gibert del Pla. El passat 30 de setembre, l’alumnat de 4t de l’optativa d’Expressió Artística va aprofitar l’esdeveniment per fer una visita guiada per les obres de la 4ª edició.
Aquí trobareu algunes de les experiències de l’alumnat:
“Al carrer del Poble Sahrauí va començar la sortida pels murals del festival. Es van explicar què volien dir tots els murals. També que cada any agafaven algun animal per pintar a terra i que sàpigues on has d’anar per veure la resta de murals. Aquest any era la granota.” (Judith, 4D)
“Aquestes obres d’art no eren en un museu qualsevol, estan fetes el carrer! La gran majoria dels artistes són de l’estranger i venen especialment la setmana del festival per poder crear i participar en el concurs. Les temàtiques són amb un caràcter 100% social i de temàtica multicultural, com per exemple un pintor va fer una representació de quatre de les pors dels malalts mentals, que està situat al mur de la part de darrere del col·legi Els Maristes.
Als alumnes de 4t els ha agradat molt i agraeixen a Monar’t per aquesta visita!!” (Mar, 4D)