Sortides de tutoria

El passat 20 d’octubre els alumnes de l’Institut Salvador Sunyer van realitzar les respectives sortides de tutoria.

Els alumnes de 1r d’ESO van caminar fins al Parc de Domeny. Allà van fer un esmorzar saludable i van jugar  a diferents jocs que els van ajudar a conèixer-se una mica més.

Els alumnes de 2n d’ESO van anar  més lluny i van arribar fins a Bescanó. Allà van esmorzar i van gaudir d’una bona estona d’esbarjo i de jocs de cohesió de grup.

Els alumnes de 3r d’ESO van ser els que més exercici van fer . Van anar fins al Castell de Sant Miquel. Com que el dia va ser assolellat i clar van disfrutar d’unes vistes espectaculars; alguns diuen que fins i tot van veure les Illes Medes!

Els alumnes de 4t d’ESO van anar a la Font dels Lleons, passant per la Font d’en Fita tot gaudint dels camins de la Vall de Sant Daniel. A la Font dels Lleons van esmorzar i es van realitzar diferents activitats de cohesió i de treball cooperatiu per acabar de fer pinya com a grup i enfortir-se com a grup.

Tot baixant de Sant Daniel van parar a la plaça de Sant Pere Galligants i van estar una estona jugant. Finalment van passar per la Rambla, on van tenir uns minuts de lleure.