SORTIDES DE TUTORIA

El passat 16 de novembre els alumnes de l’Institut Salvador Sunyer van realitzar les respectives sortides de tutoria aplaçades per causes meteorològiques el 19 d’octubre. Sembla que no vam encertar gaire en la tria d’un nou dia… i és que estem tenint una tardor molt plujosa!

Els alumnes de 1r d’ESO van caminar fins al Parc de Domeny, però degut a la pluja van fer  l’esmorzar saludable a les escales del Pavelló de Fontajau.

Els alumnes de 2n d’ESO van anar  més lluny i van arribar fins a Bescanó. Allà van esmorzar i van gaudir d’una bona estona d’esbarjo i de jocs de cohesió de grup.

Els alumnes de 3r d’ESO van anar fins el Parc de la Devesa de Girona i al casc antic de Girona.

Els alumnes de 4t d’ESO van anar a la Font del Ferro a la Vall de Sant Daniel. Allà van esmorzar i es van realitzar diferents jocs de cohesió de grup. També van recórrer la muralla i van passejar per la Rambla.