SEGONA SETMANA

Benvolgudes famílies;

hem entrat a la segona setmana de confinament. La setmana que hem passat no ha estat fàcil per ningú i tot apunta al fet que els dies que venen seran també complicats, però de ben segur que entre tots els afrontarem amb força i optimisme. I volem fer-vos saber que, malgrat les circumstàncies, des del centre seguim i seguirem prestant el servei educatiu, fent propostes educatives i acompanyant els vostres fills i les vostres filles com hem fet sempre.

El professorat, conjuntament amb les coordinacions i l’equip directiu, estem fent un esforç important de planificació i seguiment virtual. Tanmateix, la nostra tasca de coordinació i de presa de decisions es veu limitada per la mateixa situació de confinament.

Finalment, volem que entengueu que estem fent tot el possible per millorar el servei que us oferim i també que no és realista pensar que és factible passar d’un sistema presencial a un sistema virtuals i a distància de manera immediata, i més en les circumstàncies en les quals estem treballant. En aquest sentit, des del nostre centre, estem utilitzant els diversos recursos: moodle, Classroom i correus corporatius dels alumnes.

Anireu rebent per part del professorat diferents tasques que us encoratgem que els vostres fill/es les facin.
L’alumnat pot accedir al Moodle/ Classroom. És una plataforma virtual a través de la qual el professorat encomana tasques, proporciona material i orientacions per realitzar-les i fa el seguiment a l’alumnat. Permet la comunicació directa entre alumnat i professorat.
L’alumnat disposa d’accés a les eines digitals Google del seu compte corporatiu del domini inssalvadorsunyer.cat per realitzar aquelles tasques que requereixin de recursos digitals.

Per acabar, us volem agrair que ens feu confiança en aquest moments i que entengueu que les propostes que fem arribar als nois i noies tenen com a objectiu intentar que mantinguin un ritme de treball per tal, que un cop es reprengui l’activitat lectiva, puguem continuar el curs en les millors condicions.