PROJECTE LES 3R : REDUIR, REUTILITZAR, RECICLAR

La setmana del 21 al 25 de maig l’alumnat de 3r d’ESO del centre van fer activitats de conscienciació sobre la problemàtica dels residus al món i a l’institut. Després van construir diverses papereres perquè a partir d’ara tot l’alumnat del centre participi en la recollida selectiva de residus. També van realitzar alguns vídeos i xerrades per iniciar una campanya de sensibilització sobre la importància de la col·laboració de tothom per millorar el nostre entorn. Entre tots podem contribuir a un món millor!!