PRESENTACIÓ PROJECTE FAIG

Aquests dies, dos professors del nostre centre amb mestres de l’escola Marta Mata (Girona) i Sa Forcanera (Blanes), comencen la seva formació com a guíes del “Projecte Faig“, del qual serem centre pilot i referent en els propers tres cursos per altres quatre centres del territori.
El Projecte Faig, és un projecte del Departament d’Educacio que pretén consolidar al nostre centre l’aprenentatge basat en projectes (ABP) amb la pedagogia Maker, fent xarxa amb altres centres i entitats del territori.
A més de la formació del professorat, aquest projecte dotarà al centre d’un aula maker molt completa i moderna, que podrà gaudir tot el nostre alumnat i docents
Si voleu saber més sobre el projecte no dubteu en visitar el següent link https://youtu.be/3Jv36LoF-7s