HEM GUANYAT EL BIGDATA CHALLENGE!!!

Quatre alumnes de 4t han sigut un dels 25 grups guanyadors del BigData Challenge, organitzat per la fundació “la Caixa”.
Ivan Madera, Génesis Sabillon, Vicenç Taberner i Saibrat Thapa, després de molta feina durant els dos primers trimestres i seguint el programa BigData d’EduCaixa, s’han presentat al “BigData Challenge”. Han guanyat un Campus Virtual que tindrà lloc els dies 4, 5 i 6 de maig de 2021, en el qual hi han pres part un total de 985 projectes de tota Espanya i Portugal, en diferents categories.
La participació en aquest campus és un premi a l’esforç dels alumnes durant aquests mesos complicats. Ara tindran l’oportunitat d’optar a un premi final: un viatge formatiu a Mallorca durant sis dies. Som conscients que serà molt complicat d’aconseguir, però qui ho sap… “Sort per a tothom!!!”
Properament podreu veure l’article guanyador a la revista del centre “La veu del Sunyer”.

Al següent enllaç podeu consultar els 25 guanyardors de tota Espanya qua han participat al campus virtual.