GUANYADORES DE LA 30a EDICIÓ DEL CONCURS CULTURAL I ESPORTIU

Ahir dilluns 14 de febrer va tenir lloc a la Factoria Cultural Coma Cros de Salt l’acte de lliurament dels guardons corresponents a la 30a edició del CONCURS CULTURAL I ESPORTIU, organitzat pel Consell Esportiu del Gironès amb la col·laboració del Consell Comarcal del Gironès.

Volem felicitar les nostres alumnes de 1r d’ESO Jana Pérez, Sara Azghough i Sara Navarro per guanyar el 1r, 2n i 4t premi, respectivament, en la modalitat de fotografia. Enhorabona!

A través de l’esport com a manifestació cultural, l’alumnat de 1r d’ESO ha pogut desenvolupar les seves qualitats artístiques en l’àmbit de la fotografia. La temàtica d’enguany era: els VALORS DE L’ESPORT.

Els valors configuren el caràcter de la persona i, encara que són invisibles i intangibles perquè no es veuen ni es toquen, donen fortalesa a l’esperit i ens permeten desenvolupar-nos al llarg de la nostra existència. L’esport fomenta molts valors i és, per tant, una ocasió magnífica per a la seva adquisició.