FIRA EMPRESAULA CFGM Comerç

Visita al Centre Comercial Illa Diagonal  i Presentació Empresaula al Auditori Axa

El dijous 8 de febrer els alumnes de Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Comerç varen anar a Barcelona. Els alumnes de 2n varen assistir a l’auditori Axa, on es feia la jornada de totes les empreses virtuals d’ Empresaula, amb molts instituts de tot Catalunya, Illes Balears i el País Valencià. Allà varen presentar la seva empresa, Coffesunyer  i varen participar en el Networking entre els diferents centres participants .

Als alumnes de 1r, se’ls va fer una visita guiada per tot el Centre Comercial Illa Diagonal i també varen poder assistir a la presentació dels seus companys.