FIRA DE LA CIÈNCIA

El divendres 16 de febrer de 2018, l’alumnat de segon d’ESO va culminar el seu projecte d’organització de la Fira de la Ciència que van estar preparant durant tota la setmana. Alumnes de primària i secundària de diverses escoles de Salt (El Pla, El Gegant del Rec, Les Deveses, Santaló, Les Arrels i La Massana) van poder fer un tast de diversos d’experiments de química, llum i so, electricitat i mecànica preparats i explicats pels alumnes del centre. També se’ls va convidar a participar al joc dels científics amb el qual van poder conèixer personatges importants en el món de la ciència i la seva contribució a la societat. Finalment van ser obsequiats amb la maqueta d’un àtom d’heli elaborada per alguns alumnes.

La Fira va ser un èxit!

Moltes gràcies a tots els visitants i tots els participants!

RACÓ ELECTRICITAT

RACÓ LLUM I SO

RACÓ MECÀNICA

RACÓ QUÍMICA