DES DELS NOSTRES ULLS de nou

Tornem a escalfar els motors, assajant i fent difusió,  per tal que la nova representació de l’obra performativa de l’alumnat de 4t d’ESO, Dels dels Nostres Ulls, sigui tot un èxit. Aquesta vegada es representarà per a les famílies i en benefici de Càritas el dia 20 de Juny a les 19h.

Recordem que l’obra ha estat el resultat del treball de creació de tots els joves amb l’acompanyament de la Companyia José y sus Hermanas durant el curs escolar 21-22, dins l’acció Crea el teu projecte d’A Tempo, el projecte educatiu de La Fundació Ciutat Invisible i Temporada Alta. L’obra recull les diferències identitàries, les habilitats i els talents artístics d’aquests 73 joves a través d’un muntatge performatiu on cobren vida la paraula, la llum, el so i la música.

Ahir la professora d’Arts Escèniques, Bea Ramos i dos alumnes performers van anar a Ràdio Girona on l’Emma Granyer els va fer una entrevista sobre el procés de creació, el significat de l’obra per l’alumnat i la descoberta per molts de les seves habilitats artístiques. És un plaer escoltar-los com defensen les Arts Escèniques i el treball fet!

l-entrevista-institut-salvador-sunyer-salt-audios-mp3_rf_109928960_1