DE LA IMAGINACIÓ A LA PANTALLA. INICIACIÓ AL CINEMA FANTÀSTIC.

Fa uns dies els alumnes de 3r van participar en el taller: “De la imaginació a la pantalla. Iniciació al cinema fantàstic”.
La nostra imaginació té unes idees meravelloses, però… com es passen a la pantalla?
El taller va servir els alumnes per familiaritzar-se amb el llenguatge i el procés cinematogràfic i aprendre a fer un curtmetratge fantàstic senzill.
Van començar amb Georges Méliès i després, per mitjà d’exercicis pràctics, de manera senzilla, van passar de la idea al guió, del guió a l’enregistrament (incloent-hi uns efectes especials molt simples) i, finalment, a l’edició, i van acabar el taller amb una peça audiovisual creada per ells mateixos, i que podem veure en aquesta notícia.

També podeu veure els treballs finals:

Barber shop

El lladre màgic